Chestionar de Evaluare a Satisfactiei Clientului

Pentru ca Dumneavoastra sa fiti mai multumiti de serviciile noastre, noi am inceput sa lucram in conformitate cu sistemul de management al calitatii ISO 9001:2008 . In aceasta idee va rugam respectuos sa completati chestionarul urmator cu sugestiile si comentariile Dumneavoastra referitoare la colaborarea noastra



intrebari

Calificativ

Foarte slab

Slab

Satisfa
cator

Bun

Foarte Bun

1.

Care este parerea D-voastra despre colaborarea generala cu "BERNASOUND"?

2.

in ce masura "BERNASOUND" va satisface asteptarile?

3.

Cat de usor este sa contactati "BERNASOUND"?

4.

Calitatea produselor furnizate

5.

Cum calificati produsele si serviciile oferite de "BERNASOUND", raportate la cele oferite de concurenta?

6.

Cum calificati relatia D-voastra cu personalul de contact "BERNASOUND" ?

7.

Cand contactati "BERNASOUND", cat de atent considerati ca sunteti ascultati?

8.

Cum calificati atitudinea personalului din "BERNASOUND" fata de D-voastra ?